Tervetuloa Urjalan naisvoimistelijoiden virallisille sivuille. Luethan ajankohtaista-uutiset.

Ajankohtaista

Urjalan Naisvoimistelijat ry:n kevätkokous lauantaina 16.3. klo 11 Kylä Kahvilassa (Urjalantie 24, Urjala). Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa!
Syksyllä maksettu jäsenmaksu kattaa myös kevätkauden, tai uusille osallistujille tarjouksena pelkkä kevätkausi seuraavasti: yli 19 v. 50 €/kevätkausi ja alle 19 v. 15 €/kevätkausi. Tervetuloa liikkumaan!
Tervetuloa Urjalan Naisvoimistelijat ry:n syyskokoukseen su 26.11.2023 klo 15 Majakalle (Tampereentie 8, Urjala). Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kahvitarjoilu!
Katso aikataulu jäsentiedotteesta "Toiminta"-välilehdeltä. Huom! Pilates / Kehonhuolto alkaa muista jumpista poiketen viikkoa myöhemmin, tiistaina 12.9.
Iloisia kesäuutisia! Pilates Vilpolassa tiistaisin 6.6.-4.7.2023 klo 19-20. Omat jumppamatot ja rullat mukaan, jos löytyy. Kertamaksu 5€/hlö maksetaan ohjaajalle (MobilePay käy myös). Ohjaajana Marianne Kyrklund. Osoite: Huhdin Vilpola Pajantie 1 31700 Urjala as
RSS ATOM