Tervetuloa Urjalan naisvoimistelijoiden virallisille sivuille. Luethan ajankohtaista-uutiset.

Ajankohtaista

Kevätkauden tarjous: yli 19 v. 50 €/kevätkausi ja alle 19 v. 15 €/kevätkausi. Huomioithan, että syksyllä maksettu jäsenmaksu kattaa myös kevätkauden. Kahden ensimmäisen Zumba®-tunnin tilalla Elli Rajalan kesäjumpilta tuttua tanssillista jumppaa.
Tervetuloa liikkumaan!
Tervetuloa viettämään liikunnallista 60-vuotisjuhlaa Urjalan yhtenäiskoululle la 20.8.2022 klo 13-16. Voit osallistua haluamiisi jumppiin, yhteen tai vaikka kaikkiin. Voit myös tulla vain kahvittelemaan ja tutustumaan toimintaamme. Osallistujien kesken arvotaan Urjalan Naisvoimistelijat Ry:n vuoden jäsenyys (arvo 80 eur). Avaa liitteenä oleva esite alta nähdäksesi ohjelman.
Kesäjumppa Huhdin Vilpolassa tiistaisin 14.6.-26.7.2022 klo 19–20!
RSS ATOM